دستگاه برش لیزر

آشنایی با دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر

آشنایی با دستگاه برش لیزر

ماشین برش لیزری | برش لیزری | لیزر برش |ماشین لیزر برش| دستگاه لیزر برش | برش لیز

  • ۰
  • ۰

تاثیر نوع کاغذ برای برش لیزری

اگر قصد دارید که از  برش لیزری برای کاغذ های خود استفاده کنید باید به نوع خاصی از این کاغذ ها رجوع کنید. دلیل این حرف ما این است که بیشتر این کاغذ ها برای استفاده در این مورد طراحی و تولید نشده اند و اگر در این مورد استفاده شوند ضرر های جبران نشدنی ای به بار می آورند.. اکثر آنها برای توانایی برجسته سازی و برش استفاده میشوند و به خوبی پاک میشوند . علاوه بر دست زدن به الزامات خاص هر نوع چاپ مورد استفاده قرار میگیرد .با توجه به ماهیت لیزر برش ممکن است تغییر رنگ بلافاصله در کنار مسیر پرتو در طرف هدف قرار گیرد . این اثر را میتواند با چاپ یک رنگ خنثی در سمت هدف و یا با استفاده از تغییر رنگ به عنوان بخشی از طراحی دیده نشود , همانند نگاه عتیقه ای به الگوی توری . با این حال بهترین راه حل برای این مسئله بالقوه انتخاب سهام است که در مرحله ی طراحی اولیه تمیز میشود . در اغلب موارد تغییر رنگ در سهام دارای نسبت بالایی از مواد بازیافتی مییاشد که حدود آن به بیش از ۴۰ درصد میرسد . این تغییر رنگ میتواند به تدریج با گذر زمان قابل توجه باشد . کاغذ های بایگانی و کاغذ پنبه صد درصدی معمولا بدون تغییر رنگ هستند و در طول سالها باقی خواهند ماند . تغییر رنگ نیز تحت تاثیر ضخامت سهام می باشد . یک محصول ضخیم اثر بیشتری را نشان میدهد زیرا مواد بیشتر تبخیر شده اند . تست برش سهام بهترین راه برای جلوگیری از شگفتی های کیفیت بعد است . آن به طور معمول باید یک سرویس رایگان باشد و توسط برش لیزر قادر به توصیف سهامی است که در گذشته نتایج خوبی داشته است .

 قدرتمند ترین لیزر هادر صنعت

 برش لیزر  را امروزه قویترین سیستم برش دهی برای کاغذ ها میدانیم که نمیتوانید سهام آنرا بجز در موارد yدر هیچ جای دیگر پیدا کنید و اون با استفاده از این سهام برش های خود را انجام میدهد و این کارا با ظرافتی مثال زدنی انجام میدهد., همانند یک انحراف معمولی بر روی الگوی هم پوشانی در جهت X قراربه طور مداوم قرار میگیرد . تصویر برش از طریق قطع مسیر لیزر به همراه یک الگوی مسی برگردان تشکیل میشود . این تولید با استفاده از یک فرایند شبیه به آنچه که برای استفاده از یک فرایند شبیه به آنچه که برای استفاده از یک فرایند شبیه به آنچه که برای برای استفاده صفحات مدار الکتریکی استفاده میشود , تولید میشود .این سبک برش میتواند به ۳۰۰۰ ورق در هر ساعت برسد و بدون هیچ ضایعاتی از خلاء دور نگه داشته شود . به همین دلیل است که اسکن سریع تر به طور کامل منطقه ای را که باید برداشته شود را پوشش میدهد و آنرا تبخیر میکند . با استفاده از این سیستم , منطقه ی اسکن لیزر , نه پیچیدگی طراحی , سرعت و هزینه هر دو را تعیین میکند , از آنجا که سیستم تغذیه ورق با استفاده از روش های دستیابی به کاغذ معمولی ,به طور طبیعی با سایر فرایند های آفلاین مانند فویل و مثبت سازگاراست . این سیستم های ترکیبی از لیزر های ۴۰۰۰ وات استفاده میکنند . برای آنکه آنرا لحاظ کنیم , یک سیستم معمولی Gantry,XY یا Galvoمیتواند از لیزر های ۲۰۰ تا ۴۰۰ وات استفاده کند . اگر مایع آینه خنک باشد که ۲۰۰ وات لحاظ می گردد و برای برش روی میز بیشتر از ۱۰۰ وات لحاظ نمیگردد . تواتایی هیبرید در استفاده ی دقیق از این سطح قدرت است که سرعت تولید آنرا بالا میبرد . البته انواع دیگرتجهیزات از جمله برخی برش های پیوسته که از Galvo استفاده میکنند و حتی یک سیستم ترکیبی است که از یک قالب به صورت مرحله ای و مکرر استفاده میکند اما ماشین های گالوو / الگوهای هیبریدی و XY در حال حاضر از سیستم های عمده برای کاغذ برش لیزری استفاده میشود .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی